今天要出發去Birmingham residential
又遇著是生日
所以有點搞笑
出車後不久就有塞車幸好我預了好多時間
10點20到達見到好多同事
social battery pin真的蠻有用哩
之後hea下玩下spa一下
好快就吃晚餐了
9點完成回房訓教
今天一早起身 煮咖啡整早餐 然後就開始痛苦的收營 雖然都算順利但收完已經大汗答細汗 真的好哂哩 搞定就出發去Corfe Castle方向 渣了一個鐘,泊好車就決定行下 入了maverick trail的路線在手錶打算行下探下路 但真的非常非常熱 最後只完成了幾k 就決定回家去了...
No comments:
Post a Comment